Konfiguracja i zarządzanie firmową chmurą
Dobrze skonfigurowany serwer plików zapewnia bezpieczeństwo, wydajność i dostępność danych. Firmowa chmura umożliwia gromadzenie wszystkich danych w jednym miejscu. Ułatwia dostęp i zarządzanie plikami dla wszystkich pracowników – również pracujących zdalnie. Serwer plików zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez mechanizmy uwierzytelniania, szyfrowania i regularne kopie zapasowe. To ważne, aby chronić firmowe informacje – i pozostawać w zgodzie z RODO.
Skontaktuj się z nami
Konfiguracja VPN
Jeśli Twoja praca wymaga połączenia z komputerami współpracowników, pomożemy Ci je skonfigurować, abyście mogli mieć swobodny dostęp do współdzielonych plików. Nasza pomoc obejmuje zarówno połączenie z VPN (wirtualną siecią prywatną), jak również stworzenie takiej sieci. Jeśli nie jest to możliwe z technicznego punktu widzenia, powiemy Ci, jak to zmienić.
Skontaktuj się z nami
Bieżące wsparcie IT
Konfiguracja oprogramowania i sprzętu – zadbamy o to, by sprzęt w firmie działał bez zarzutu. Ustawienia parametrów komunikacji sieciowej, optymalizacja pracy. Przygotowywanie formularzy, baz danych, ankiet online. Backup danych. Usuwanie dużych i małych problemów – jesteśmy dostępni codziennie we wszystkie dni robocze przez okrągły rok.
Skontaktuj się z nami
Komputer jest powolny
Przyczyn tego problemu może być wiele, dlatego w ramach diagnostyki sprawdzamy wykorzystanie procesora i pamięci RAM oraz wyszukujemy procesy nadmiernie obciążające komputer. Skanujemy go w poszukiwaniu niechcianego oprogramowania i wirusów, sprawdzamy, czy sprawcą spowolnionej pracy nie są oczekujące aktualizacje systemu Windows. Po wykluczeniu innych przyczyn proponujemy zwiększenie pamięci RAM, a także zamianę dysków HDD i SSHD na dobry dysk SSD.
Skontaktuj się z nami
Wszystko trzeba przenieść na nowy laptop
Przygotowanie do pracy nowego urządzenia to stresujący moment. Nikt z nas nie chce przecież stracić danych… My o to zadbamy! Klonujemy stary dysk i bezpiecznie przenosimy dane do nowego komputera. Dbamy również o aktualizację wszystkich sterowników.
Skontaktuj się z nami
Nie ma dźwięku
W celu identyfikacji przyczyny problemu wykonujemy następujące kroki:
sprawdzamy, czy nie został użyty skrót klawiszowy, prowadzący do wyciszenia urządzenia;
upewniamy się, czy zainstalowano sterowniki karty dźwiękowej;
sprawdzamy, czy wybrano odpowiednie wyjście audio i czy nie jest ono wyciszone.
Skontaktuj się z nami
Kamerka nie działa
W celu identyfikacji przyczyny problemu wykonujemy następujące kroki:
sprawdzamy, czy nie został użyty skrót klawiszowy bądź fizyczny klawisz, prowadzący do wyłączenia kamery;
upewniamy się, czy zainstalowano sterowniki kamery;
sprawdzamy, czy wybrano odpowiednie wyjście wideo.
Skontaktuj się z nami
Instalacja antywirusa
Pomożemy Ci zainstalować oprogramowanie antywirusowe, które da Ci maksymalne bezpieczeństwo podczas korzystania z zasobów Internetu.
Skontaktuj się z nami
Obraz jest obrócony
Używamy skrótu klawiszowego, co sprawia, że obraz jest wyświetlany prawidłowo. Wyłączamy skróty klawiszowe odpowiedzialne za obracanie obrazu.
Skontaktuj się z nami
Drukarka nie drukuje
W celu identyfikacji przyczyny problemu wykonujemy następujące kroki:
sprawdzamy, czy poprawnie zainstalowano sterowniki urządzenia;
upewniamy się, że urządzenie jest włączone i podłączone do komputera lub sieci Wi-Fi;
analizujemy poprawność konfiguracji sieciowej drukarki.
Skontaktuj się z nami
Konfiguracja spotkań online (Zoom, Teams)
Narzędzia takie jak Teams, Zoom czy Google Meet coraz częściej są nam niezbędne do pracy. Zadbamy o to, aby techniczne aspekty prezentacji online nie spędzały Ci snu z powiek: upewnimy się, czy kamera i mikrofon działają poprawnie, zapoznamy Cię z podstawowymi funkcjami tych aplikacji.
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami
Formularz jest najpewniejszą formą kontaktu. Jeśli jednak nie możesz go wypełnić, zadzwoń do nas:
530 110 200
(w godz. 9-17).
Formularz jest najpewniejszą formą kontaktu.
Jeśli jednak nie możesz go wypełnić, zadzwoń do nas: 530 110 200 (w godz. 9-17).